Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

The Ugly – Ο Άσχημος.

«Ήθελε μόνο να μοιραστεί την αγάπη του, αλλά θεωρήθηκε Άσχημος από τους ανθρώπους.»


Ο καθένας από το συγκρότημα διαμερισμάτων που έζησα, ήξερε ποιος ήταν ο Άσχημος (The Ugly).

Ο Άσχημος αγαπούσε τρία πράγματα: τις μάχες, να τρώει σκουπίδια, και μπορούμε να πούμε…την αγάπη.

Ο συνδυασμός αυτών των πραγμάτων σε συνδυασμό με την ζωή που ζούσε εκτός, επέδρασαν στον άσχημο.

Είχε μόνο ένα μάτι, το άλλο ήταν μια μαύρη τρύπα. Επίσης του έλειπε το αυτί του από την ίδια πλευρά, το αριστερό του πόδι φαινόταν ότι είχε σπάσει κάποια στιγμή και είχε θεραπευτεί σε μια αφύσικη γωνία. Η ουρά του είχε προ πολλού χαθεί, αφήνοντας μόνο ένα μικρό κομμάτι. 
Ο Άσχημος ήταν ένας γάτος σκούρος γκρι ριγέ τιγρέ, εκτός από τις πληγές που κάλυπταν το κεφάλι, τον λαιμό του, ακόμη και τους ώμους του, με παχιές κίτρινες ουλές.

Κάθε φορά που κάποιος έβλεπε τον Άσχημο, υπήρχε η ίδια αντίδραση.
«Αυτή είναι μια πολύ άσχημη γάτα».

‘Όλα τα παιδιά είχαν προειδοποιηθεί να μην τον αγγίζουν, οι ενήλικες του πετούσαν πέτρες, και όταν προσπαθούσε να μπει στα σπίτια τους, του πετούσαν νερό ή του έκλειναν την πόρτα κατάμουτρα, όταν δεν έφευγε.
Ο Άσχημος είχε πάντα την ίδια αντίδραση.
Όταν τον σημάδευες με τον σωλήνα του νερού, θα στεκόταν εκεί και θα γινόταν μούσκεμα μέχρι να βαρεθείς και να τα παρατήσεις.
Και αν πετούσες πράγματα σε αυτόν, θα τυλιγόταν γύρω από τα πόδια σου για συγχώρεση.

Όταν αντιλαμβανόταν ότι υπήρχαν παιδιά, θα ερχόταν τρέχοντας ξέφρενα, νιαουρίζοντας και θα ακουμπούσε το κεφάλι του στα χέρια τους, ζητιανεύοντας για λίγη αγάπη.
Αν τον έπαιρνες στην αγκαλιά σου, αμέσως θα άρχιζε να πιπιλάει το πουκάμισο σου, τα σκουλαρίκια σου, οτιδήποτε εύρισκε.

Μια ημέρα ο Άσχημος θέλησε να μοιραστεί την αγάπη του με τα γειτονικά huskies. Αυτά δεν ήταν τόσο φιλικά προς αυτόν, και έτσι ο Άσχημος κακοποιήθηκε φρικτά.
Από το διαμέρισμα μου, μπορούσα να ακούσω τις κραυγές του, και έτρεξα για να τον βοηθήσω.
Όταν έφθασα εκεί που ήταν ξαπλωμένος, ήταν φανερό ότι η θλιβερή ζωή του Άσχημου είχε φθάσει στο τέλος της.
Ό Άσχημος ήταν ξαπλωμένος μέσα σε ένα υγρό κύκλο, τα πίσω πόδια του και το κάτω μέρος της πλάτης του βρισκόταν σε αφύσικη γωνία και ένα δάκρυ έτρεχε από το μοναδικό του μάτι.

Όταν τον σήκωσα και προσπάθησα να τον μεταφέρω στο σπίτι, μπόρεσα να ακούσω έναν σιριγμό και ένα λαχάνιασμα, και μπορούσα να αισθανθώ την αγωνία του.
Σκέφθηκα ότι πρέπει να πονούσε τρομερά.

Τότε ένοιωσα ένα τράβηγμα γνωστό, την αίσθηση του πιπιλίσματος του αυτιού μου.
Ο Άσχημος, παρόλο τον πόνο του, την δυστυχία του και τον θάνατο που ερχόταν, προσπαθούσε να πιπιλίσει το αυτί μου.
Τον κράτησα ακόμη πιο σφικτά στην αγκαλιά μου, και αυτός ακούμπησε το κεφάλι του στην παλάμη μου, έστρεψε στην συνέχεια το χρυσό του μάτι σε εμένα, και μπόρεσα να ακούσω τον χαρακτηριστικό ήχο του γουργουρίσματος του.

Ό Άσχημος, ακόμη και στον μεγαλύτερο πόνο του, παρακαλούσε για λίγη στοργή, ίσως και λίγη συμπόνια.

Εκείνη την στιγμή ένοιωσα ότι ο Άσχημος ήταν το πιο όμορφο, αγαπημένο πλάσμα που είχα δει ποτέ.
Δεν προσπάθησε να με δαγκώσει ή να με γρατζουνίσει ή να με αποφύγει πολεμώντας με.
Ο Άσχημος, απλά με κοιτούσε γεμάτος εμπιστοσύνη, περιμένοντας να του απαλύνω τον πόνο του.

Ό Άσχημος πέθανε στην αγκαλιά μου, πριν προλάβω να μπω μέσα στο σπίτι, αλλά κάθισα και τον κράτησα για ώρα μετά στην αγκαλιά μου, σκεφτόμενη, πως, ένα πολύ σημαδεμένο, παραμορφωμένο μικρό αδέσποτο θα μπορούσε να μου αλλάξει την γνώμη μου για το τι σημαίνει να έχεις αληθινή αγνότητα πνεύματος, να αγαπάς τόσο ολοκληρωτικά και πραγματικά.

Ο Άσχημος μου δίδαξε τι θα πει να δίνεις, μου δίδαξε την συμπόνια, περισσότερο και από χίλια βιβλία, διαλέξεις ή ομιλίες, και για αυτό θα του είμαι για πάντα ευγνώμων.

Ο Άσχημος ήταν σημαδεμένος εξωτερικά, αλλά εμένα με σημάδεψε εσωτερικά, και ήταν ώρα για μένα να προχωρήσω και να μάθω πώς να αγαπώ πραγματικά και βαθιά.

Για να την δώσω ολοκληρωτικά σε αυτούς που φρόντιζα και φροντίζω.

Πολλοί άνθρωποι θέλουν να είναι πιο πλούσιοι, πιο ευτυχισμένοι, να αρέσουν, να είναι όμορφοι.
Αλλά εγώ θα προσπαθώ πάντα να είμαι πιο Άσχημη……σαν τον Άσχημο στα αισθήματα ……
~Kenny Roosevelt

Επιμέλεια – Μετάφραση…ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ

«Όλοι ερχόμαστε στην ζωή για κάποιον λόγο.
Και ο Άσχημος ήρθε στην ζωή, για να διδάξει την ολοκληρωτική αγάπη στην συγγραφέα, να της αλλάξει την ζωή και τις ιδέες της.»
Α.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου